راهنمای خرید بهترین بوت مردانه با نکات مهم

بهترین و پرفروش ترین ها و راهنمای خرید اینترنتی کالا باقیمت روز

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بوت مردانه
بعد از گذراندن گرمای فراوان (خصوصا اگر در یک کلانشهر آلوده زندگی می کنید) فصل های سرد که از راه می رسند دلتان برف و باران می خواهد و یک سرمای لذت بخش، که خستگی گرما زده خود را با آن در کنید. البته این سرما زمانی لذت بخش است که برای آن آماده شده باشید. یکی از اتفاقاتی بدی که ممکن است در هوای سرد برای هرکسی اتفاق بیفتد یخ زدن پا است.

یخ زدن پا ممکن است در اثر انتخاب کفش نامناسب و یا سایز نامناسب کفش و جریان نداشتن اکسیژن اتفاق بیفتد. در این مطلب راهنمای خرید نیم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه را برای شما تهیه کرده ایم تا برای انتخاب کفش برای فصل های پیش رو با مشکل رو به رو نشوید. با ما همراه باشید.

 

 

بوت و نیم بوت مردانه مدل ها و طرح های متفاوتی دارد، امروزه تنوع در دنیای پوشیدنی های مردانه به همان اندازه تنوع در دنیای مد زنانه است و انتخاب درست می تواند ظاهر شما را بسازد و البته شانس اولین تاثیری که در دیگران می گذارید را به شما بدهد.

اینکه سراغ یک نیم بوت چرم شیک می روید یا یک بوت جیر مردانه را انتخاب می کنید بخشی از سلیقه شخصی شما را تعیین می کند.

5 نکته برای انتخاب سایز مناسب نیم بوت مردانه و بوت مردانه و بوت ساق بلند مردانه

تاحالا شده به این فکر کنید که برای تست اندازه بودن بوت و یا نیم بوت چه قلق هایی وجود دارد؟
این که برای استفاده در محل کار و یا برای کوهنوردی قصد خرید آن را دارید در اصل مطلب فرقی ایجاد نمی کند.در هر صورت اگر کفش شما پای شما را اذیت کند اصلا خوشایند نیست.ضمنا، اگر قلق خرید کفشی که برای پایتان اندازه نباشد را ندانید مشکل مهمی وجود دارد.به این دلیل که مناسب نبودن اندازه بوت و یا نیم بوت در همان لحظه اول پا کردن خود را نشان نمی دهد
و شما نمی توانید آن را پس از استفاده برای پس دادن و یا تعویض کردن برگردانید.

 خرید بوت مردانه

خرید بوت ساق بلند مردانه

اگر نکات لازم برای انتخاب سایز مناسب کفش را بدانید برای خرید بوت و یا نیم بوت مردانه به مشکل نخواهید خورد.اما قبل از هر چیز مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این استکه مناسب ترین سایز کفش سایزی است که نه پا در آن تکان بخورد و نه به قدری تنگ باشدکه هوا در آن جریان پیدا نکند. در ادامه 5 قلق اصلی برای انتخاب سایز مناسب را برای شما بیان می کنیم.

اصول انتخاب و خرید بوت و نیم بوت مردانه

1- پشت پاشنه پا را بررسی کنید

پشت پاشنه پا را بررسی کنید. پشت پاشنه پا باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد.البته این فضای خالی نباید به حدی زیاد باشد که پا در کفش تکان بخورد و جا به جا شود. برایچک کردن این موضوع بند کفش را باز بگذارید و سعی کنید پایتان را در کفش جلو ببرید تا انگشتان پا به دیواره جلوی کفش بچسبد.سپس انگشت خود را داخل کفش و پشت پاشنه فشار دهید.
انگشت شما باید تا حدی داخل برود تا فضای خالی مناسب باشد.

خرید بوت مردانه

پشت پاشنه پا در نیم بوت و بوت مردانه باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد

 2- انگشتان پا

استخوان های انگشتان پا به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند. برای بررسی این مورد باید بند های کفش را ببندید و بایستید.انگشتان پایتان را تکان دهید. اگر فضای برای تکان دادن انگشتان باشد مشکلی وجود ندارد، اما اگر تحت فشار باشندو نتوانید آن ها را تکان دهید بهتر است به یک سایز دیگر فکر کنید. در واقع قسمت هایی که نباید تحت فشار باشندشامل انتهای استخوان انگشت شصت پا، انتهای استخوان انگشت کوچک پا و نوک انگشت شصت می شوند.

خرید بوت مردانه

هنگام خرید نیم بوت و بوت مردانه استخوان های انگشتان پا به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند

3- به دیوار لگد بزنید

یکی از آزمایش هایی که نشان می دهد سایز نیم بوت و یا بوت ساق بلند مورد نظر برای شما مناسب است،لگد زدن به یک جسم سخت مانند دیوار است. البته ممکن است
این آزمایش را نتوانید هنگام خرید انجام دهید.زمانی که با کفش به دیوار لگد می زنید انگشتان شما نباید نوک کفش را لمس کنند.اگر این اتفاق می افتد احتمالا سایز مورد نظر کمی برای پای شما تنگ است.

خرید بوت مردانه

زمانی که با کفش به دیوار لگد می زنید انگشتان شما نباید نوک کفش را لمس کنند

4- محل قرار گیری پاشنه پا باید ثابت باشد

کفش را تکان دهید. پای خود را به جهات مختلف تکان دهید و بالا و پایین کنید.قسمتی که پاشنه پا در آن قرار می گیرد درست باید اندازه باشد و پا نباید در آن قسمت تکان بخورد.

 خرید بوت مردانه

قسمتی که پاشنه پا در آن قرار می گیرد درست باید اندازه باشد و پا نباید در آن قسمت تکان بخورد

5- محل قرارگیری غوزک پا را بررسی کنید

بر روی لبه های کفش خود بایستید. گاهی اوقات در بوت ساق بلند قسمتی که تکیه گاه غوزک پا می باشد ممکن است باعث درد و یا آزار پا شود. اگر بوت و یا نیم بوت مورد نظر از این نظر مناسب باشد،هنگامی که بر روی لبه های کفش می ایستید، قسمت غوزک پا باید بدون آزار و اذیت و درد باشد و باید نرمی و انعطاف پذیری خوبی داشته باشد.

چگونه نیم بوت مردانه را ست کنیم؟

نیم بوت مردانه (Ankle Boots) یکی از انواع مختلف بوت هستند. این بوت‌ها یا به مچ پا می‌رسند و یا دقیقا زیر مچ پا قرار می‌گیرند. به راحتی پوشیده می‌شوند و متناسب با طیف وسیعی از لباس ها، از جمله استایل روزمره و هوشمندانه هستند. برای پوشیدن نیم بوت، ابتدا باید سبک خود را انتخاب کنید. در حالی که نیم بوت‌های چلسی یک گزینه براق و ساده هستند، چوکاکا و دیگر سبک‌های توری نیز می‌توانند شیک باشند. هنگامی که نیم بوت‌های خود را انتخاب کردید، آن‌ها را با شلوار جین، شلوار و یک پیراهن مردانه یا پالتو ست کنید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Ankle Boots
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Ankle Boots

چگونه بوت‌های سربازی را ست کنیم؟

احساس خوبی ندارید؟ چرا یک جفت بوت سربازی (Combat Boots) به لباس خود اضافه نمی‌کنید؟ این بوت‌های کلاسیک، که به نظر می‌رسد شبیه به پوتین سربازی است، ایده آل برای استایل‌های روزمره و مسافرت‌های آخر هفته است. برای داشتن ظاهری جذاب با بوت‌های بند دار، بهتر است به دنبال پالت رنگ تیره با پارچه‌های سنگین، مانند جین و چرم باشید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Combat Boots
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Combat Boots

چگونه بوت‌های قهوه‌ای را ست کنیم؟

خبر خوب اینکه، این روز‌ها این سبک بوت‌های مردانه (Work Boots) که معمولا در رنگ‌های قهوه‌ای روشن موجود هستند، تنها در محل کار پوشیده نمی‌شوند و شما می‌توانید از آن‌ها برای ست کردن با استایل‌های روزمره نیز استفاده کنید. این بوت‌ها کاربردی و منحصر به فرد هستند. با توجه به ظاهر راحت آن ها، انتظار می‌رود که با شلوار جین ست شوند. بنابراین، یک شلوار جین چسبان آبی تیره به همراه تی شرت و بوت‌های قهوه ای، یک ست عالی است که هر روز می‌توانید آن را به تن کنید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Work Boots
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Work Boots

چگونه بوت‌های تیمبرلند را ست کنیم؟

در حالی که گزینه‌های بسیاری برای بوت مردانه با کیفیت وجود دارد، Timberland بدون شک یکی از بهترین هاست. این برند بوت محبوب، کفش‌های با کیفیت بالا و شیک را برای آقایان خوش استایل تضمین می‌کند. گرچه بوت‌های Timberland معمولا برای استایل‌های روزمره مناسب هستند، اما آن‌ها همچنین، می‌توانند برای یک ظاهر هوشمند نیز در نظرگرفته شوند. برای این منظور، کافیست یک جفت بوت تیمبرلند را با شلوار جین تیره و یک کت ساده ست کنید. فراموش نکنید که پاچه‌های شلوار خود را برای نشان دادن بوت‌های زیبا خود بالا بزنید!
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Timberland
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Timberland

چگونه بوت‌های موتور سواری را ست کنیم؟

فرقی نمی‌کند شما موتور سیکلت دارید یا نه، یک جفت بوت موتور سواری (Biker Boots) می‌تواند کمد لباس شما را ارتقا دهد! بوت بایکر به طور معمول پاشنه کوتاه و جزئیات مختصر در قسمت پنجه دارد، و به طور کلی زاویه دار است. برای ست کردن بوت‌های بایکر، بهتر است به دنبال یک شلوار جین چسبان تیره و تی شرت خنثی باشید. در صورت تمایل می‌توانید یک کت چرمی نیز، برای تکمیل کردن استایل خود در آخر هفته استفاده کنید.

راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Biker Boots

 

راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Biker Boots


چگونه بوت‌های بند دار را ست کنیم؟

برای یک استایل راحت و ظریف، شما نمی‌توانید یک جفت بوت سنتی داشته باشید. فرقی نمی‌کند یک جفت نیم بوت بند دار (Lace-Up Boots) سیاه پوشیده اید یا قهوه ای، چرم باشد یا جیر، این نیم بوت‌های شیک با طیف وسیعی از لباس‌های شما ست خواهند شد. با توجه به ظاهر باریک آن‌ها سعی کنید این نیم بوت را با شلوار‌های چسبان، یک پیراهن آکسفورد و یک کت یا پالتوی بلند امتحان کنید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Lace-Up Boots
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Lace-Up Boots

چگونه بوت‌های چلسی را ست کنیم؟

بوت‌های چلسی به لطف ظاهر شیک و منحصر به فردشان می‌توانند هم برای استایل‌های روزمره و هم استایل‌های رسمی در نظر گرفته شوند. برای استایل‌های روزمره، سعی کنید یک جفت بوت چلسی قهوه‌ای یا جیر انتخاب کنید. سپس، استایل خود را با شلوار جین، تی شرت یا یقه اسکی و کت کامل کنید. اما برای یک استایل رسمی تر، یک جفت بوت چرم چلسی سیاه و یا بورگاندی (زرشکی) را با کت و شلوار خود ست کنید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Chelsea boots
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، Chelsea boots

چگونه بوت مردانه با سایز مناسب را انتخاب کنیم؟

برای اطمینان از اینکه بوت راحتی را انتخاب می‌کنید، انگشتان و مچ پای شما نباید به هیچ عنوان تحت فشار باشند. همچنین، برای اطمینان از اینکه بوت خیلی کوچک نیست، اطمینان حاصل کنید که می‌توانید یک انگشت پشت پاشنه خود بگذارید و به انگشت‌تان فشار نیاید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، سایز مناسب بوت مردانه

چگونه بوت مردانه را تمیز کنیم؟

زمانی که یکی از با دوام‌ترین انواع بوت مردانه را انتخاب می‌کنید، مهم است که بدانید چگونه آن‌ها را به خوبی تمیز کنید. برای این منظور، بند‌ها را در آب گرم با مواد شوینده شستشو دهید. سپس، از یک پارچه کتانی برای پاک کردن گرد و خاک از کفش استفاده کنید. پس از آن، یک برس شستشو را در آب بشویید و به آرامی لکه‌ها را پاک کنید. بوت را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید و بند‌ها را از مواد شوینده خارج کنید؛ و در نهایت بند‌ها و تنه اصلی بوت را بطور طبیعی خشک کنید.
برای تمیز کردن بوت مردانه جیر، پس از خارج کردن بندها، از یک محلول شستشوی جیر رقیق برای شستشوی تنه اصلی بوت استفاده کنید. برای این منظور دست خود را درون تنه برای تسلط بیشتر قرار دهید و به کمک یک برس نرم، به صورت دورانی شروع به تمیز کردن تمامی قسمت‌های تنه اصلی بوت کنید. سپس، اجازه دهید تا به مدت ۲۴ ساعت کاملا خشک شوند. در نهایت از روغن نارگیل و یک برس برای نرم کردن مجدد جیر استفاده کنید.
 
راهنمای جامع خرید و انتخاب انواع بوت مردانه، تمیز کردن کفش مردانه، تمیز کردن بوت مردانه

چگونه بوت‌های مردانه را نگهداری کنیم؟

برای اینکه بوت‌های شما مدت زمان بیشتری دوام داشته باشند، می‌بایست به خوبی از آن‌ها نگهداری کنید. بهترین روش برای نگهداری از بوت مردانه این است که پس از تمیز و خشک کردن بوت ها، اطمینان حاصل کنید که از روزنامه و یا فرم دهنده بوت پر شده باشند. این کار موجب خواهد شد که بوت‌های مردانه شما با گذشت زمان فرم خود را از دست ندهند.

انواع بوت مردانه : بوت یا نیم بوت ؟

نیم‌بوت، نوعی کفش است که معمولا پا و مچ را می پوشاند. در حالی که بوت مجموعه‌ای وسیع‌تر را شامل شده، ساق پا و معمولا تا زیر زانو را پوشش می‌دهد. به استثنای مدل‌های خاص برای مصارف خاص، اکثر پوتین‌های مردانه از نوع نیم‌بوت هستند. اما به طور کلی در این مقاله از واژه ” بوت ” برای آن‌ها استفاده خواهیم کرد. نیم‌بوت‌ها انطباق‌پذیرترین انواع پوتین برای استایل‌های متفاوت هستند به گونه‌ای که با طیف وسیعی از استایل‌ها از کژوال تا نیمه‌رسمی و گاها حتی رسمی ست می‌شوند

۱٫ انواع بوت مردانه : بوت کار Work Boot

بوتی قدرتمند، دیرینه و آن‌قدر جذاب که در اکثر روزهای سرد سال جزئی از استایلتان باشد.
بوت کار، اولین و پرکاربرد‌ترین بوت برای آقایان لقب گرفته‌است. این کفش بر خلاف نامش، منحصر به محل کار نیست، بلکه مانند دیگر اجزای فشن، از نسل‌های بعدی و تعالی یافته‌ی نوع اولیه خود ( که نوعی کفش مخصوص کار بوده ) است.

چطور بوت کار را با لباس‌هایمان ست کنیم و کجا آن را بپوشیم ؟

بوت کار مردانه می‌تواند بهترین کاربرد خود را در استایل‌های خیابانی داشته‌باشد و نیرومندی و مردانگی را در ظاهر شما به بهترین شکل به تصویر بکشد. اگرچه رنگ قهوه‌ای این پوتین، محبوب‌ترین رنگ آن است، اما رنگ مشکی می‌تواند برای افرادی که لباس‌های مشکی، سفید یا خاکستری زیادی دارند، مناسب‌تر باشد.
بوت کار، چکمه‌ای نیمه رسمی است که به شکل فوق العاده‌ای با شلوار جین ست می‌شود و اگر درست عمل کنید، با شلوارهای دیگر نیز ترکیبی چشم‌نواز خواهید داشت. در هر صورت در مورد این مدل از انواع بوت مردانه، به خاطر داشته باشید که از پوشیدن آن در موقعیت های رسمی اجتناب کنید.

۲٫ انواع بوت مردانه : بوت چلسی Chelsea Boot

بوت چلسی را شاید بتوان به عنوان انطباق‌پذیرترین و راحت‌ترین بوت مردانه معرفی کرد. این مدل بوت، می‌تواند به جای بوت کار یا بوت کویر استفاده شود و اگر رنگ آن مشکی یا قهوه‌ای تیره باشد، حتی می‌تواند در موقعیت‌های بیش‌تری نیز مورد استفاده قرار گیرد.
چلسی یک بوت مردانه چرم اسلیم فیت Slim Fit و ساده است که معمولا با مواد اولیه با دوامی ساخته می‌شود. این امر موجب می‌شود بتوانید سال‌ها از آن استفاده کنید. البته امروزه بوت چلسی در تنوع زیادی از جنس و رنگ ارائه می‌شود که دستتان را برای استفاده از آن‌ها در استایل‌های مختلف باز می‌گذارد !

چطور بوت چلسی را با لباس‌هایمان ست کنیم و کجا آن را بپوشیم ؟

نیم‌بوت‌های چلسی گزینه‌های ساده و کلاسیکی هستند که به خوبی با شلوار پارچه‌ای، کتان یا جین ست می‌شوند. این چکمه‌ها استفاده زیادی دارند به طوری که بسیار دیده می‌شود که حتی با کت و شلوار نیز ست شده‌اند. پس اگر در یک شرکت رسمی کار می‌کنید و در عین حال به فشن و جزئیات استایلتان اهمیت می‌دهید، یک بوت چلسی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
از آنجایی که بوت چلسی به جای بند، زیپ یا کِش دارد، از راحتی فوق العاده‌ای برای پوشیدن برخوردار است، به طوری که طرفداران این مدل از انواع بوت مردانه، این راحتی را با پوشیدن یک کالج برابر می‌دانند!

حتما بخوانید : انواع بوت زنانه و راهنمای ست کردن با لباس‌های مختلف

 

۳٫ انواع بوت مردانه : بوت کویر یا چوکاس Desert Boots or Chukkas

بوت کویر یا Chukkas اساسا یک نیم‌بوت مردانه چرم است که اغلب با نبوک یا همان چرم شبه جیر ساخته می‌شود. در حالی که این کفش استایلی نیمه رسمی کژوال دارد، انواع مشکی آن از رنگ‌های روشن، رسمی‌تر است. اگر به عنوان اولین بوت‌تان، بوت کویر را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم با رنگ قهوه‌ای تیره شروع کنید. اما اگر در حال گسترش دادن کالکشن خود هستید، رنگ‌های روشن‌تر را انتخاب کنید. اگر در منطقه پر باران زندگی می‌کنید، مطمئن شوید که نبوک ضدآب را برگزیده اید.
این بوت، یکی از آثار پر افتخار کلارکز Clarks است که طراحی آن از بازاری قدیمی در قاهره ریشه می‌گیرد. ناتان کلارک، بوتی را در بازار قاهره دید، طراحی آن را بازسازی کرد و بوت کویری که امروز می شناسیم را به دنیای مد معرفی کرد. به خاطر نرمی، قابلیت انعطاف و استایلی که دست ساز بودن را تداعی می کند، برای آب و هوای ملایم‌تر مناسب است تا استایلی اسپرت و راحت برای شما بسازد.

بوت کویر را چگونه بپوشیم؟

همان‌گونه که گفتیم، بوت کویر سبک و ایده‌آل برای روزهای ملایم بهار و پاییز است. صرف نظر از جنس بوت کویر که چرم براق باشد یا نبوک، ترکیب بوت کویر و شلوار جین، ترکیبی دیرینه است که برای آب و هوای نه چندان سخت پاییزی فوق العاده خواهد بود، به خصوص اگر اهل پوشیدن کت چرم باشید و پای آن را نیز وسط بکشید. کت‌های چرم و شلوارهای کتان نیز با این مدل بوت ست می‌شوند. با بوت کویر رنگ روشن و یک کت سرمه‌ای همچنین می‌توانید علاوه بر گرما و شادابی، چهره ای نیمه رسمی به استایل‌تان ببخشید.
به طور کلی بوت کویر از بوت کار رسمی‌تر است که این ویژگی، آن را برای محیط‌های اداری مناسب‌تر می کند.

 

۴٫ انواع بوت مردانه : بوت Cap Toe

اگر در دنیای بوت‌ها تازه کار هستید، این یک نقطه شروع فوق العاده خواهد بود!
یک کپتو با ارتفاع متوسط، آنقدر ساده است که با شلوار پارچه‌ای و شق و رق شما ست شود. از طرفی با ظاهر سرسخت خود، با کژوال‌ترین شلوارهای جین‌تان ترکیبی شیک و زیبا خواهد ساخت

۵٫ انواع بوت مردانه : بوت ۸ ترک Wingtip Boot

لقب ” رسمی ترین بوت مردانه ” به بوت ۸ ترک تعلق می گیرد. اگر طرفدار کفش های ۸ ترک هستید و از آن‌ها برای استایل‌دهی به کت و شلوارتان استفاده می کنید، برای خرید این مدل از انواع بوت، درنگ نکنید !
با احتیاط و با یک استایل‌سازی حرفه‌ای، رنگ‌های روشن‌تر این بوت که کمی از حالت رسمی فاصله می‌گیرند، با شلوارهای جین قابل ترکیب هستند.

 

۶٫ بوت‌های فنی و تخصصی

انواع بوت‌های تخصصی در این دسته قرار می‌گیرند. این بوت‌ها برای فعالیت‌های خاص استفاده می‌شوند، مانند بوت‌های کوهنوردی، اسکی، اسب سواری و …
این نوع بوت‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که بر اساس نیازهای ورزش مورد نظر ساخته شده اند. مثلا کفش‌های اسکی دو پوش هستند و پشت کاملا صافی دارند تا در قسمت مورد نظر روی چوب اسکی چِفت شوند، یا کفش‌های کوهنوردی که دارای زیره ویبرام و ناهمواری هستند تا از سُر خوردن کوهنورد در شیب‌ها جلوگیری کنند.

نکات مهم هنگام خرید بوت مردانه

اندازه مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید بوت مردانه باید به آن توجه کرد اندازه کفش است. برای این منظور شما می توانید از انواع و اقسام روش ها جهت اطمینان از مناسب بودن سایز کفش مورد نظرتان استفاده نمایید؛ مثلا می توانید از قاعده یک انگشت فاصله پا از قسمت پشتی کفش و یا تکان دادن انگشت های پا در قسمت پنجه محصول مورد نظرتان به این موضوع پی ببرید که آیا اندازه پای شما هست و یا اینکه بهتر است یک شماره بزرگتر را نیز امتحان کنید.

جنس محصول: نکته بعدی توجه به جنس و کیفیت به کار رفته در تولید بوت مردانه ای است که قصد خرید آن را کرده اید؛ یادتان باشد امروزه از انواع مختلف چرم های طبیعی، مصنوعی، جیر، کتان و غیره برای تولید انواع و اقسام کفش ها، بوت ها و همچنین پوتین های مردانه و زنانه استفاده می شود که شاید باید به دنبال محصول مورد پسند خود باشید.

محافظت از غوزک پا: یکی از قسمت های حساس پا که اگر آسیب ببینید و یا سرما به داخل آن نفوذ کند، قطعا سبب ایجاد مشکلات فراوانی برایتان در روزهای سرد و زمستانی خواهد شد، غوزک پاهایتان است که بهتر است همواره به دنبال خرید بوت ها و نیم بوت های مردانه ای باشید که به خوبی از این قسمت پا محافظت بعمل می آورند و سبب ناراحتی و ایجاد حس ناخوشایند برای غوزک پاهایتان به هنگام تا شدن کفش، نمی شوند!

جنس زیره کفش: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید بوت مردانه توجه به جنس زیره آن است. یادتان باشد زیبایی یک بوت تنها مانع از لغزش و سر خوردن شما نمی شود و برای این منظور بایستی محصول مورد نظر شما از زیره باکیفیت و مقاومی در برابر تماس با سطوح لیز و لرزان برخوردار باشد.

نحوه بسته شدن: امروزه بوت های مردانه زیادی را می توان یافت که توسط بند، نوار چسبی، زیپ و یا حتی هر سه این موارد بصورت ترکیبی با هم بسته می شوند که خوب البته توصیه ما با توجه به تحرک پاهایتان و اینکه خیالتان از بابت لق نزدن کفش در هنگام استفاده خود راحت شود، خرید بوت مردانه ای است که با بندهایی محکم می توان آن را بست.

مقاوم در برابر نفوذ آب: از دیگر موارد مهمی که حتما باید به هنگام خرید یک بوت مردانه مناسب به آن دقت داشته باشید، عدم نفوذ آب به داخل کفش شما می باشد در این زمینه کیفیت جنس رویه، جنس زیره و دوخت انجام شده بر روی بوت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت بوت مردانه: با کمی جستجو در بازار خواهید دید که قیمت بوت مردانه هم می تواند از چند صد هزار تومان آغاز شود و هم از چند میلیون تومان! در حقیقت خرید یک بوت مردانه و یا زنانه تنها بسته به میزان بودجه شما دارد و اینکه شما به دنبال چه محصول و چه کیفیتی هستید، در این زمینه مهم است.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید بوت مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ بوت مردانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این بوت‌های مردانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

در اینبخش بهترین مدلهای بوت مردانه را جمع آوری کرده ایم. در آغاز فصل زمستان قرار داریم و سرمای این فصل بـه مـا می‌گوید باید تن پوش هاي ضخیم و گرم برای خودمان تهیه کنیم، بوت مردانه از بهترین انتخاب هاي زمستانی اسـت. بوت و نیم بوت بـه اسانی با لباس ها ست میشوند، می‌توانید انها رابا لباسهای رسمی تان هم ست کنید و شیک باشید. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا این مدلهای زیبا را تماشا کنیم.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل های بوت مردانه چرمی مارک

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

انواع مدل بوت مردانه اسپرت و مجلسی

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

بوت هاي شیک طبق معمول چند تا ویژگی جالب دارند: جوری طراحی و ساخته شده اند کـه تا مچ پا را گرم کنند ودر عین حال ظاهر کفش هاي مجلسی چرمی را دارند. بـه علاوه ي این ها باید درنظر داشت کـه کفشی خرید کـه در برف، یخ و سوز سرما دوام بیاورد و جنس خوبی داشته باشد.

 

عایق کف داشته باشد و از ورود سرمای زمین بپا پیشگیري کند «کف ضخیم چند لایه داشته باشد». عایق درونی «کف گرم» داشته باشد. ضد آب باشد. مقاوم در برابر بباد / آب « ساخته شده از مواد غیرمتخلخل». کشش و انقباض کف داشته باشد تا روی قوزک یا بالاتر را بپوشاند. تیره رنگ باشد. از جنس چرم باشد. طراحی ساده داشته باشد.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

 

 

برای دیدن مدل‌های بیشتر بوت مردانه شیک 2019 بر روی لینک آبی رنگ زیر وارد شوید.

 


حتما بخوانید : مدل های جدید بوت مردانه 2019


 

 

 

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل بوت پسرانه شیک

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

قبول داریم کـه این همه ی فهرست برای یک بوت شاید زیاد باشد و پیدا کردن چنین بوتی کمی زمان می‌برد و شاید غیر ممکن باشد ولی با این حال هر چـه این ویژگی ها در بوت موردنظر بیشتر یافت شود پس شـما هم بـه مورد مدنظر نردیک تر هستید. باید بدانید کـه یک بوت مختص فصل سرما می بایست:

 

خیلی نرم و ساده باشد بـه طوریکه بتوان با کت و شلوار کاری هم آنرا پوشید اما در عین حال باید چنان عایق بندی شده باشد کـه در دماهای زیر صفر بتواند پاها را گرم و نرم نگه دارد. هم چنین باید چنین محکم ساخته شده باشد کـه از قوزک پا هنگام راه رفتن روی زمین یخ زده محافظت کند و پاها در آن لق نزنند.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل بوت مردانه برای آقایان خوش سلیقه

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل بوت مردانه در انواع طرح های زیبا برای آقایان مشکل پسند

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

راز شیک بودن در فصل سرما این اسـت کـه تولید کننده اي پیدا کنید کـه کارش ساخت بوت، بـه ویژه بوت هاي مجلسی و مختص فصل سرما باشد. کم نیستند شرکت ها و برند هایي کـه کارشان تنها تولید بوت هاي زمستانی و البته زیباست. چندنمونه استایل هستند کـه بـه ویژه در هوای بسیار سرد عملکرد خوبی دارند.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل های بوت مردانه و پسرانه در طرح های شیک

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

راهنمای خرید بوت مردانه

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

با مدلهای امروز نگاهی خواهیم انداخت بـه چند مورد از این استایل ها تا بـه کمک شـما همراهان پارس ناز هر یک رابه دقت بررسی کنیم. البته یادتان باشد کـه بوت هاي خوب مجلسی و شیک اغلب در بیش از این دسته ها قراردارند و حتی ویژگی هاي بیشتری از اینهایی کـه نام بردیم دارند.

 

یک بوت زمستانی خوب باید ارتفاعی داشته باشد کـه بـه اسانی بتوان با آن در برف ها راه رفت. اگر بوت ها طوری طراحی شده اند کـه انگار نه انگار قرار اسـت در برف هاي عمیق با آن ها راه رفت بهمین خاطر فقط تا روی قوزک را می پوشانند کـه البته برای افرادی کـه مرتبا در پیاده روهایی کـه برفشان آب شده راه میروند خوب اسـت. البته واقعیت این اسـت کـه:

 

وقتی کت و شلوار کاری تن آدم باشد هیچوقت بـه برف بازی و قدم زدن در برف ها نمی‌رود بهمین خاطر هم ارتفاع بیشتر از قوزک پا هم نیاز نیست. اما اگر آدم هوس کند خودرا در برف ها رها کند چـه؟ و بخواهد در برف ها قدم بزند و از زیبایی فصل زمستان بهره مند شود چـه کار باید کند؟ بهتر اسـت بوتی را انتخاب کند کـه ارتفاع بیشتری دارد.

 

بـه بیان دیگر بهتر اسـت نیم بوت بخری. البته اصطلاح نیم بوت نادرست انداز اسـت چرا کـه نیم بوت واقعا از اکثر دیگر ارتفاع بیشتری دارد. بوتهای نظامی هم این ارتفاع را دارند اما برای افرادی کـه خدمت سربازی رابه تازگی تمام کرده اند شاید چندان خاطره ي خوشی را در بر نداشته باشند و بـه علاوه ظاهر شیکی هم ندارند.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل بوت مجلسی مردانه

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل بوت ساق دار مردانه

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

قبل از هر چیز ظاهر و کیفیت بیرونی بوت مهم اسـت کـه باید از چرم باکیفیت ساخته شده باشد. اگر چرم بی کیفیت و ارزان باشد دیگر مهم نیست بقیه اش چطور اسـت. باید از کنارش رد شد. لازم اسـت بگوییم کـه چرم گوساله کـه با نمک آغشته شده ودر آفتاب نگه داشته شده اسـت چرم ایده آلی برای بوت هاي فصل سرما اسـت. این چرم هم ماندگاری دارد و هم براق اسـت.

 

عده اي از چرم هاي دیگر هم عملکرد مشابه این چرم دارند اما انها درست اسـت ماندگاری بالا دارند اما قسمت بیرونی شان خشن و زمخت اسـت. حواس تان باشد کـه از هر چرمی کـه رویش نوشته شده چرم اصل اجتناب کنید. این چرم ها ضخامت و ماندگاری لازم برای مقاومت در برابر هوای سرد و برقی را ندارند.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل بوت مردانه لاکچری بسیار زیبا

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

مدل جدید بوت مردانه + مدل بوت چرمی مردانه

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

علاوه بر چرم باکیفیت ظاهر بیرونی باید تیره رنگ و نرم باشد تا شبیه یک کفش مجلسی و حتی رسمی باشدمجله مد پارس ناز مانند کفش هاي مجلسی کـه هنگام شرکت در مراسم مهم بر پا میکنیم، معلوم بودن جای نخ بر روی بوت در اکثر شرایط خوب اسـت؛ هر چـه عناصر تزیینی بوت بیشتر باشد کمتر مجلسی و شیک خواهد بود.

 

وقتی شروع بـه خرید بوت هاي شیک و مجلسی کردید از این کـه می‌توانید بـه اسانی لباس رسمی کاری تان را هم بپوشید متعجب خواهید شد. اکثر این بوت ها را نمی‌توان از سایر کفش هاي مجلسی متمایز کرد و بین انها فرق نمایانی نیست فقط تفاوتشان این اسـت کـه ارتفاع بوت بلندتر اسـت ودر برخی موارد کنار بوت زیپ دارد در حالی‌کـه کفش هاي مجلسی بند دارند.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

زیباترین مدل بوت مردانه + مدل نیم بوت مردانه + مدل بوت شیک مردانه

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

بهترین مدلهای بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهدار

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

اگر قرار اسـت این کفش هاي زمستانی را در دماهای زیر صفر بر پا کنید باید آستردوزی شده باشند. در این جا دستتان باز اسـت و میتوانید انتخاب کنید. عده اي از بوت ها برای دور نگه داشتن رطوبت از پا، آستر بسیار سبکی دارند در حالی‌کـه برخی دیگر از پشم حیوانات یا کف ترکیبی برای ساخت لایه ي عایق بندی شده و ضخیم استفاده میکنند.

 

میتوانید بوتی بخرید کـه ظاهر بیرونی سفت تری دارد اما داخل آن چرمی و نرم تر اسـت اما این کفش ها رطوبت «منجمله عرق» را از پا دور نمیکنند. اما هر آستری راکه انتخاب کنید باید چیزی در داخل بوت باشد کـه هوای گرم داخل کفش را نگه دارد نه این کـه آن رابه بیرون بفرستد. پشم گوسفند و پوست بره برای اینکار عالی هستند.

بهترین مدل های بوت مردانه برای آقایان خوش تیپ + راهنمای خرید و نگهداری

کف هاي چرمی آسان هستند و کفاشان کاربلد می‌توانند آنرا تا چند بار بـه اسانی عوض کنند. اما در زمستان باید کف لاستیکی و استوک دار باشد. خوش پوش ترین مردان در فصل زمستان را اگر نگاه کنید خواهید دید کـه کفش زمستانیشان تخت لاستیکی دارد کـه بـه کف چرمی زیری متصل شده اسـت حتی بین قسمت لاستیکی پاشنه ي کفش و قسمت انگشتان میتوان چرم را مشاهده کرد.

 

اما از آنجا کـه این لاستیک ها بـه اندازه ي لاستیک هاي بوت هاي کاری یا هاکی ضخیم نیست باید آن ها را چند وقت یکبار عوض کرد «هردو سه سال یک‌بار بسته بـه میزان استفاده از کفش». اما این مقدار عوض کردن ارزش این را دارد وقتی درنظر بگیریم کـه با اینکار کفش و بوت در برف عملکرد خوبی خواهد داشت و می‌توان هنوز آن بوت رابا یک دست کت و شلوار کاری هم پا کرد.

شاید طراح مد کت و شلوار با کتونی، کفش‌های رسمی‌اش پایش را می‌زده و همین باعث شده که او برای مراسمی رسمی، کتونی‌ بپوشد و چون او یک طراح مد بوده، کسی نپرسیده چرا! به هر حال ما دیگر حاضر نیستیم به بهانه خوشتیپ بودن، لباس‌های تنگ و آزاردهنده بپوشیم. توجه نسل امروزی جامعه به سمت تنوع و راحتی لباس‌ها است. ما با کتونی و کفش‌های اسپرت راحت‌تر هستیم تا با کفش‌های رسمی. این ایده مد، برای فصل‌های تابستان و بهار کاربردی و شیک بود ولی در فصل‌های سرد با احتمال بارش برف و باران، اگر کتونی بپوشیم و برف و باران بیاید، کفش‌هایمان خراب می‌شود و وقتی تا جوراب‌هایمان، آب نفوذ کند اذیت می‌شویم و در نهایت سرما می‌خوریم.

در پاییزی که سرد و آفتابی است بوت تا زانو نپوشیم

می‌توانیم متناسب با پاییز و زمستان، همزمان با اینکه مواظب سلامتی خود هستیم، راحت هم باشیم. اگر در طول روز، مدت زیادی کفش به پا داریم، بهتر است کفشی را انتخاب کنیم که در درجه اول راحت و در درجه دوم با هوای سرد و بارش‌های احتمالی متناسب باشد. نیم بوت، بوت و بوت بلند، از انواع کفش‌های فصل‌ سرد هستند که پوشش داخلی کرکی دارند تا پا را از سرما محافظت کنند. نیم بوت پرطرفدار ترین و کاربردی ترین آنها است. همان‌طور که می‌گویند: «پا قلب دوم بدن است» بهتر است در خرید کفش بیشترین توجه و دقت  را داشته باشیم. توجه کنیم که زیر کفش بهتر است آج‌دار باشد که در یخبندان لیز نخوریم، جنس رویی کفش نرم و قابل انعطاف باشد که با سرد و گرم شدن ترک نخورد و نترکد و داخلش کرک داشته و گرم‌کننده باشد. اگر کفشمان جنس‌اش چرم غیرطبیعی است، یک تا نیم ساعت قبل از بیرون رفتن کفش‌هایمان را واکس بزنیم تا هم خوب جذب شود و هم با وزیدن باد به خودش گرد و غبار زیادی نگیرد. توجه کنیم که کفشمان کمی پاشنه داشته باشد تا کمر و زانوهایمان در دراز مدت آسیب نبیند؛ البته در کفش‌های طبی این نکته رعایت شده‌ است.

چه بوتی با چه تیپی؟

 درست است که لباس پوشیدن و ست کردن کاملا سلیقه‌ای و منحصر به فرد است اما باید گفت که بعد از چند صد سال سابقه مد و پوشاک، بشر قاعده و قانونی را برایش تعربف کرده است و آن قاعده‌ای که منجر به آراستگی ظاهر می‌شود در بین جوامع پذیرفته‌تر بوده است. برای زنان بهتر است:

۱. بوت‌هایی که پاشنه‌دار هستند، فرم رسمی و تقریبا ۲۰ سانت بلندی ساق دارند را با شلوارهای جین و کتان دمپا بپوشیم.

۲. بوت‌هایی که پاشنه ندارند، نیمه رسمی هستند و بلندی ساق آنها تقریبا ۲۰ سانت است را با شلوارهای جین و کش بپوشیم.

۳. نیم بوت‌های پاشنه دار و تخت را می‌توان با همه مدل شلوارها پوشید.

۴. بوت‌های بلند را می‌توان با شلوارهای ‌گشاد راسته و دمپا ست کرد.

مردان از بوت‌های بلند مگر در کوه نوردی و زمان‌های خاص استفاده نمی‌کنند که آنها هم فرم لباسی مخصوص به خود را دارند. اغلب نیم بوت را برای ماه‌های سرد سال انتخاب می‌کنند که با همه نوع لباس‌ از جمله لباس‌های رسمی و همچنین شلوارهای جین و کتان ست می‌شود.

سبز کله غازی یا زرد قناری؟

نیم بوت‌ها را می‌شود با انواع لباس‌های پاییزی ست کرد. اما رنگ آنها نکته‌ مهمی است که باید به آن توجه کنیم. به جای اینکه چند رنگ بوت بخریم، بهتر است این هزینه را روی طبی بودن کفه کفش و  کیفیت بالای آن بگذاریم. ما می‌توانیم نسبت به سلیقه و رنگ لباس‌هایی که داریم، رنگ کفش خود را به گونه‌ای انتخاب کنیم که بتوانیم آن‌ها را با انواع لباس‌هایمان ست کنیم و بپوشیم.

مثلا بهتر است:

۱. اگر تناژ لباس‌های پاییزی شما بر پایه طوسی، خاکستری، فیلی و مشکی است، رنگ کفشتان‌هم مشکی باشد.

۲. اگر تناژ لباس‌های پاییزی شما بر پایه سرمه‌ای، فیروزه‌ای و قرمز است، رنگ کفشتان‌ قهوه‌ای تیره یا عسلی باشد.

۳. اگر تناژ لباس‌های پاییزی شما بر پایه کرم، صورتی، آبی کم رنگ، سبز کم رنگ و قهوه‌ای است رنگ کفشتان‌، کرم، عسلی و انواع رنگ‌های روشن باشد.

به یاد داشته باشیم که مشکی، طوسی و قهوه‌ای تیره برای کفش، جزو رنگ‌هایی هستند که اکثرا با همه لباس‌ها ست می‌شوند.

منبع:

نکاتی که قبل از خرید بوت مردانه باید بدانید

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد